Smile to Life
Xu Duocheng, a simple and well-behaved talented piano girl, misses the audition for the top orchestra due to acromegaly, and just as she laments for her poor fate, she accidentally has a "smelly" encounter with a "pervert" in the women's toilet, and gets a live house ticket for her favorite "has-been singer" Jiang Nan in exchange with a toilet paper. When watching the show, Xu Duocheng meets Jiang Nan at backstage and got photographed by reporters, so is involved in the love affair between Jiang Nan and actress Gu Jiayi, also by accident becomes Jiang Nan's contract girlfriend. Sharp-tongued singer and naive girl's funny cohabitation life thus begins. Their relationship getting closer with the healing of Xu Duocheng, Jiang Nan's music dream is awakened again, and his music career starts again, while Xu Duocheng also faces the disease bravely with Jiang Nan's company, and the two of them heal each other with music, and finally embrace sweet love.