Way To You
"Way To You" is the first cross-border live reality show featuring 12 Chinese and Thai youths forming male duos. Over 2.5 months, audiences witness their growth through reality shows and live stages via multi-platform interaction. Viewers directly participate in idol development through voting and support, watching the journey from first meeting to perfect synergy. The most popular CP with the strongest chemistry will ultimately debut on the global stage.