The Buried Tree Devil
Wu Xie, who just experienced two adventures, returned to Nansha from Hangzhou. During the rest, he got a call from a long-lost friend, Lao Yang. Lao Yang told Wu Xie about his experience in hinterland in Qinling Mountains three years ago and invited him to explore the ancient relics there again. In Qinling Mountains, they saw giant Zheluo Salmon, splendid waterfall and amazing divine tree… At the meantime, mysterious Zhang Qiling was helping Wu Xie secretly.