Queen of Triads 3
The story takes place in a certain country in Southeast Asia. The heroine Tie Jiawen bids farewell to her police career with the huge pain of losing her lover and failing her mission. She opens a gym incognito and, as the proprietress, secretly searches for the traces of the drug trafficker leader Bai Hu who has committed many crimes. After experiencing a series of setbacks and tests, the proprietress relied on her extraordinary courage, wisdom and extraordinary skills to stand up for justice for the female gym coaches. Finally, she caught the enemy with her own hands and handed him over to Interpol, defeating the evil. , upheld justice.