MAO XUE WANG
“Mao Xue Wang” is a scenario-based reality show that takes the relationship between original friends as the starting point. The show takes friendship as a link, and uses “Mao Xue Wang House” as the main shooting scene to tell the real and interesting stories between Mao Buyi, Li Xueqin and their friends who meet here every week, revealing the status quo of daily life amidst laughter, showing the rich youth life and spiritual world of young people today, and recording real growth.