Fighter of the Destiny SS3
Telling a 14-year-old boy orphan Chen Changsheng, leaving the master and brother for the treatment of strange diseases, with a paper marriage book came to the story of God's rebellion. During this shocking journey, he met the rich and powerful son of the sleazy tongue, and took the mysterious and lovely girl as a disciple, forced to fight with others, fight with the dragon, and fight with the heavens.