Full-Time Magister SS1
The aloof high schooler Mo Fan has found himself in a universe similar yet distinctly different from his own mundane one; it's a place where magic has replaced the essence of science. Here, the most capable students are taught to master the wonders of spellworking to fend off large devastating beasts that lurk in the forests surrounding the city.