Is the Order a Rabbit? BLOOM
Cocoa Hoto enters Rabbit House, expecting rabbits, but discovers it's her new boarding house. She befriends Chino Kafū, the shy daughter, and aims to become like her older sister. Cocoa also bonds with Rize Tedeza, Chiya Ujimatsu, and Syaro Kirima, becoming irreplaceable, especially to Chino.