Tencent Video 2024 Preview Party
The 2024 Tencent Video Drama Party is here! Enjoy an immersive visit to the film exhibition and witness the grand releases of the year from Tencent Video. Join us for a beautiful night of drama, experience the vast wilderness, and follow the drama series forum that will ignite the film festival.