CODE FOR LIFE
By recording the life turning point of three sets of people, the series shows the new job orientations and types in digital wave. These three sets of people are not only the ordinary ones among us but also the typical characters in this digital era. They seize the opportunities, break through limited choices and explore broader career direction.