The Real Tycoon Heiress
To save her younger brother with leukemia, she did not hesitate to enter a fake marriage to earn money. At the moment she gave up everything and was on the verge of collapse, she met the young CEO of GU Group as if by fate. However, the "mother" who had taken care of her since childhood was actually the real villain who had swapped her life. The long-hidden true daughter of the wealthy family was none other than her!