the return of the shelia
In the barren world after the decline of civilization, the girl Celia, in order to avenge her father, united with the soft bounty hunter Bonn and the seemingly sloppy vagabond to fight against the evil forces that have spontaneously formed an alliance. Although the three are single, they have a strong and firm belief in the death of a brush. Love to kill Celia and Bonn's feelings are heating up again and again. The sudden appearance of the one-eyed oil city lord makes three people trapped in the Jedi again. However, the hidden secret behind the homeless man allows the three to see a glimmer of life. Various interests entanglements, contradictions more and more focused on Celia, the dawn of a war, they can survive? This will be Celia's toughest test...