To marry into the Grand General’s Mansion, Princess Mingzhu schemed against Su Qianqian’s family, leading to their downfall. Determined to fight back, Su Qianqian entered the mansion alongside Mingzhu, where the two engaged in a fierce battle of wits. With the support of the young general Chu Junyao, Su Qianqian successfully avenged her family and won everyone's admiration with her extraordinary culinary skills.