Dawn Of The World
The bell rings and the virus is raging. What do you want to do? Is it shrinking? Still bravely going forward? Is it to let go of the arms to give up hope; or to rise in the chaos of the world, to achieve a heroic song of a sigh of relief? Defend the beautiful home of mankind with blood and life!