Masked Rider Saber
Long ago, a sect of swordsmen known as the Sword of Logos protected the Almighty Book, a powerful tome of history that contains everything known to man; myths, creatures, stories, science, technology, and the evolution of human civilization. However thousands of years ago, a traitor working for the Megid tried to steal it for himself. As a result, the Book vanished and each of its pages scattered across the world.