The Mismatched Marriage
On her wedding night, a cruel prank spirals out of control, revealing her husband Lu Ze's weakness and cowardice. When Xiao Ying fights back and accidentally injures someone, the couple flees to a remote mountain village, where they are taken in by the retired soldier Yu Fu. As the marriage falls apart, Xiao Ying is gradually drawn to Yu Fu's steadiness, while Lu Ze sinks deeper into obsession and paranoia. Confronted by harsh realities, Xiao Ying finally awakens, breaking free from a misaligned marriage and stepping into a new life that truly belongs to her.