Following the successful end of the Fourth Shinobi World War, Konohagakure has been enjoying a period of peace, prosperity, and extraordinary technological advancement. This is all due to the efforts of the Allied Shinobi Forces and the village's Seventh Hokage, Naruto Uzumaki. Now resembling a modern metropolis, Konohagakure has changed, particularly the life of a shinobi. Under the watchful eye of Naruto and his old comrades, a new generation of shinobi has stepped up to learn the ways of the ninja.