SAN CAN SI JI
"Three Meals and Four Seasons" fully shows a city every quarter, taking food as the main body, taking the city as the platform, the production team went into the depths of the city, in the street shops, in the people's families, in the restaurants, looking for the food that can best represent the characteristics of the city, and recording the taste of the city.