Our Days
Xiang Zhi Jun has three daughters living in different cities: Shanghai, Kunshan, and Suzhou. His eldest daughter, Xiang Qian, is 35 years old and has made significant progress in her career. The middle daughter, Xiang Zhong, is 31 and is actively striving to build her future. The youngest daughter, Xiang Nan, is 26, with a pure and romantic personality. The marriages of all three daughters face setbacks, leading the sisters to support and encourage each other.