Dear Enemy
The story follows Luo Man and Chen Kaixi, two women who once shared similar beginnings and matched each other in every way. When they reunite several years after graduation, their lives could not be more different. Luo Man, a screenwriter of modest fame, is no longer content with her professional achievements and hopes to elevate her life through marriage, aiming to stand shoulder to shoulder with Chen Kaixi. Chen Kaixi, now a wealthy socialite, counters Luo Man’s jibes and mockery, but she is deeply trapped in the quagmire of her marriage. In fact, saving her love and relationship has become an urgent matter. Just as undercurrents swirl between them, the young and stunning Zhong Qingcheng emerges as the key figure in their battle...