Despite being a bottom-tier palace maid, Wu Ruoxi has been on a meteoric rise since she entered the palace. With beauty that captures the emperor's heart and cunning that outmaneuvers the harem's schemes, she crushes rivals, avenges enemies, and claws her way to the top! Yet, the harem is too small for a true phoenix. Her ambition soars higher.