"Weightlifting Fairy, Kim Bok-joo"
Bok-joo is a weightlifter who is pursuing her dream of winning the gold medal but she then finds romance for the first time in her life. While she is a women who trains with heavy steel weights, she is also very feminine when it comes to relationships. To focus solely on weightlifting would jeopardize her relationship but leaving her weightlifting career for love would keep her from attaining her dreams. Can she find a way to have love as well as glory at the age of 20? The characters within this drama are elite athletes in weightlifting, swimming and rhythmic gymnastics who work hard to reach their goals in life. It covers their coming-of-age stories and relationships through hectic life.