Muhyo & Roji's Bureau of Supernatural Investigation season 2
Are you a victim of unwanted spirit possession? Is there a ghost you need sent up and away... or down to burn for all eternity? If the answer is "yes," then you need Muhyo and Roji, the experts in supernatural law. Serving justice to evil spirits is their specialty.