Three years of meticulous care and marital life couldn't outweigh the allure of a few lies from a past beloved. Shen Yan realized the truth and just wanted a divorce. However, she didn't expect to be met with the cold-hearted rejection from her husband, Fu Xinghan, who threatened her with the safety of her family.