Memorist
When Dong Baek was a high school student, he suddenly gained a supernatural power. Whenever he touches somebody, he can read that person's memory. Dong Baek reveals his memory reading ability to people and he becomes a detective. He is gung-ho to catch as many criminals as possible. One day, he encounters a mysterious serial murder case.