Legendary Twins
It was a story about tangle fates of a pair of twin brothers. 17 years ago, the richest man in the world Jiang Feng and his expectant wife were chased by the Twelve Astrology, before his wife’s death, she gave birth to a pair of twin bothers. One boy with scars in his face was brought to the Villains' Valley, the other boy was brought to the forbidden area in the Martial arts World, Palace Yihua.
After many years, the young man with scars in his face Jiang Xiaoyu was brought up by five evils in the Villains' Valley and wanted to be the first villain in the world. Hua Wuque did good deeds and destroyed evil in the spirit of defending traditional moral principles.