Purple River
In the Human Empire, three heroes from a mysterious clan are rising up. Di Lin is cold-blooded but resourceful; Sterling is a patriotic soldier and loyal to the throne; Zichuan Xiu is known as a rogue but a wise man. When the Zichuan Clan beset by enemies from within and without, the three brothers displayed their respective abilities: Zichuan Xiu repelled the Demons and ventured his life on hunting down the rebel; Sterling resolutely chose his family rather than beloved lover... Humans, demons, orcs, and eastern tribes are constantly entangled and bring chaos to this continent. A magnificent epic story was then born in the blood and fire.