The bond between the Boy Couples blossomed quietly amidst the journey's moments. A glance, a shared stride, a playful moment, transforming them from ordinary travel companions into close friends who could trust each other implicitly, sharing both joy and exhaustion. 10 episodes of uniquely captivating moments, all captured in the special feature “The Story of the Boys”!