To find the Sealed Book that contains a huge secret, Yuan Wan'er sneaks into New Oriental Academy and meets Sima Qingyang by accident. Through various misunderstandings and cooperations, Yuan Wan'er gradually touches Sima with her kindness and smartness. They fall in love with each other. During their search for the Sealed Book, they crack its secret and end up being together.