Fate of Beauty
It tells the story of the female lead, Xia Anle'er, whose family was falsely accused by her fiancé, Xiao Yeting, during her youth, leading to their devastating downfall. After years of preparation to restore her family's honor, she must endure humiliation and disguise herself to approach her enemy. In the process of searching for evidence, she caught the attention of Xiao Muran. The love-hate entanglement among the three resolved through love, and ultimately, they protected each other. Together, they not only cleared their grievances but also let go of hatred, rediscovered themselves, and pursued true love.