See The Sea
Wu Qin, the heir of the sea-hunting family, lost his lover Su Ruoshui in an operation because of the family curse. He has since left the world's largest salvage organization, the sea-hunting army, to return to the interior while operating a hot pot restaurant and secretly researching the mystery of the family curse. The key to open the ruins is the treasure "Nanming Wall." Three years later, the lost secret treasure "Nanming Wall" reappears and is obtained by a fisherman, who lures Wu Qin to come back to the mountain. Wu Qin returned to the sea cadet army and the sea fisherman reached a cooperation to solve the mystery of the Nanming Wall...