Still 17
It tells the story that Woo Seo Ri, a talented violin player with a bright future, suffered from a fire and lost consciousness just upon entering an excellent music university at the age of 17. Shin Hye-sun plays the role of the talented violinist Yu Xu Li, and Sejong Liang plays the role of the stage designer, Gong Woo Jin. He is very capable, but also had a miserable accident in the past.