Ten Thousand Worlds
When Lin Feng awakened his King-Level Sword Martial Soul, his fiancée, Ji Man Yao, seized his Martial Soul, which almost killed him. But this aroused his Phoenix Bloodline, making him the master of the Burial Ground of Gods. After that, Lin Feng was boycotted by the Lin Clan but got help from his sister, his grandfather, and the new power he obtained from the Burial Ground of Gods. Eventually, Lin Feng pulled himself together and reached the pinnacle of martial arts.