Hard Love Mission
Yoshi and Amphere was assigned a job to interview the most popular superstar in present is “ Putter ”. Two of them traveled to Koh Samet to interview Putter. But suddenly Yoshi has to become a temporary manager for Putter and he didn’t give an interview easily. They’re many missions that Yoshi has to do for this interview.