Frozen Valentine
“Pingrak” is a good-looking university student, popular among her peers. Few people know that she used to be a shy, bespectacled nerd whose first love was a stunning but ice-cold senior. Then fate steps in. Pingrak is thrown back together with her first love, “P’Charm, the cold one.”
As for P’Charm, no idea this beautiful her is the same bespectacled kid who used to trail after her. What would she think if she knew this girl once had a huge crush on her?