Burdened with the vengeance for her father's death, Amu disguises herself as a man and infiltrates the Chiyin Manor. However, she is discovered by the young master Chu Jingchen, who pretends to be unaware of her true identity and openly favors and secretly protects her. But Amu, consumed by hatred, remains unaware of her love for him. As they go through numerous trials and tribulations, they eventually join hands and realize that their true enemy has been lurking in the shadows all along...