Bull Demon King Rise Again
Zhu Xiaolian, the most famous painter in Jiangnan, entered the world of the painting wall where demon spirits exist through an ancient temple mural. There, he met the first woman who makes him want to draw a portrait of, Wei Sheng. Unexpectedly, he set off the trap that was laid down by the bird demon. In the but unexpectedly broke the bird demon plot, and fell in love with Wei Sheng as they come together to fight the bird demon hand in hand. Turns out, Wei Sheng's real identity is a Phoenix God, and the only way to defeat the bird demon is for him to die to help Wei Sheng gain nirvana.