SPECIAL AGENT
At the end of Longqing, the emperor was seriously ill, the prince was young, and the dynasty was turbulent. The Empress Concubine Li ordered the recall of the female guard Shen Shuang, who had returned to her hometown, to protect the prince; as everyone knows, a huge trap turned Shen Shuang into a fugitive who assassinated the prince, and he was going to die; Shen Shuang, who was unable to do anything, embarked on a journey to find out the truth behind the scenes in order to clarify the facts.