Idol trainee Jin Yizhen sees his make-or-break debut performance ruined when narcotics detective Cheng Hanjie storms the scene chasing a suspect. Believing they'd never meet again, the two are stunned to discover they are now stepbrothers with no blood ties. Determined to get revenge, Yizhen sets out to seduce Hanjie, only to find himself irresistibly drawn to him instead. Thus begins a breathless, taboo-tinged romance that walks the dangerous line between forbidden attraction and family ties.