The Curse of Huli Town
A tranquil town is shattered by eerie events as a century-old horror resurfaces. A blood-written curse from a madwoman plunges the community into an abyss of despair. Within the thickening mist, do lurking shadows reveal the demons of the human psyche, or an elaborate man-made scheme?