In 1936, a member of a patriotic organization named Huang Weijie is on a mission when he happens to meet a patriotic businessman, Feng Guanyu. The two of them were childhood friends who separated due to a misunderstanding. Feng Guanyu forces him to become his bodyguard. Even though the two of them are in constant conflict, the two shared an ideal for justice in the face of common adversities and join hands to devote themselves to patriotic causes.