STAR ABYSS
In the future, humans will begin to travel through the stargate. With the mass use of the Stargate, humans discovered that the ship could get lost in the Stargate during the flyby, which became known as the Stargate Abyss. A starship is accidentally trapped in the "Stargate Abyss," and only four of the 15 passengers can enter the hibernation chamber to get a chance to survive. Terrified people have gathered in the warehouse, facing the precious survival quota, the captain of a faction to release the imprisoned alien monster attempted to control the monster to slaughter others. To protect everyone, Lu Ming, a former Martian air force pilot, stepped forward, but the biologically modified monster had the ability to heal quickly, and the crew were killed one after another. After a struggle, Lu Ming finally found the opportunity to inject the monster with neurotoxin to kill it, but he also unfortunately fell to the ground seriously injured. In this dark abyss, a righteous battle is being waged.