Rise of Her Lady Physician
Due to a miscarriage of justice, Rong Zelan ventures alone into the inner circles of power, determined to carve her own path in the male-dominated Imperial Medical Bureau. Though scorned by the male doctors, she rises against all odds with her great medical skills. By healing the Crown Prince, saving the Empress Dowager, and quelling a deadly plague, she achieves monumental feats that make her the first female official of this dynasty. She now leads the men who once looked down on her, crafting an inspiring legend of a woman earning her place in the court.