Reborn in 2000: Crush on My Deskmate
Stricken with a terminal illness, Chen Fan gets a second chance at life when he is reborn in the year 2000. Reunited with Su Ruochu, his "first love", school beauty, desk mate who tragically died in a car accident in his previous life. He vows to rewrite their fate. Starting from nothing, he sets out to build a business empire, determined to give the girl he adores the perfect love and future they were robbed of.