Witch Matriarch Xia Mo is bound by a deadly curse after losing her necklace. Desperate to reclaim it, she strikes a dangerous bargain with Mu Hanyu, a vengeful physics professor and vows to fulfill his wish. By frequent contact, they gradually fall in love. However, fate pits them against each other...