We've Known Each Other Since Junior High
I caught my scumbag ex cheating, got drunk and sad, but unexpectedly met the guy I had a crush on in high school. I not only slept with him but also bragged that I would keep him! Who knew the next day he came to my house with his household registration book, asking for a flash marriage and to be kept by me!