12IPA4
After the sudden death of her twin sister, Hanin discovers Hana’s diary, filled with her final dreams and hidden secrets about her life at Sirius High School. Determined to fulfill those dreams, Hanin disguises herself as Hana and enters Sirius High. But in doing so, she finds herself caught in the chaotic world of 12IPA4 and entangled in a love triangle with Joan and Jarvis, two charming boys with their own allure and mysteries.