Must Get Married
Tells the story of five friends who are trapped in having to marry by situation and family. Rabbit Island, a paradise for couple seeker, finally becomes the destination of their adventure. However, their journey is not as smooth as expected when the seeds of love between the five friends begin to open one by one. Can they complete the Must Marry mission? Or will going to Rabbit Island actually reveal the root of the problem that is disrupting their mission?