Her Phoenix Majesty
Scholar Xie Yuan wanders into a matriarchal kingdom where polyandry is practiced. His striking looks catch the eye of the Eldest Princess, who forcibly takes him to her palace to become her male consort. Refusing to submit, Xie Yuan plots his escape. On his flight, he encounters the seemingly kind and beautiful Second Princess, who offers help. What appears to be a chance meeting soon drags him into a web of courtly intrigue...