Date A Live V
Spirits—girls from another dimension—cause deadly spatial quakes when they appear. Humanity can destroy them… or make them fall in love! Shido seals their powers with a kiss, saving both worlds. But when DEM targets him and a mysterious girl from his past appears, the greatest battle begins!